perjantai 3. toukokuuta 2013

Kuvia meiltä :)

Lupasin erään suosikki-bloggarini innostamana kuvia meidän pihasta tänne blogiin, joten tässä tulee, nämä ovat sitä "perhe-albumi-laatua" jotenka älkää kiinnittäkö siihen huomiota vaan itse asiaan :D

Huh, tulipa pari sataa kuvaa hehehe, ihan alusta alkaen eli sillon kun muutettiin 2011 syksyllä, tää oli ollut lähinnä varastona omistajilleen kun muuttivat pois paikkakunnalta ja sitten tarjosivat mulle vuokralle ja tottahan mä suostuin, ihana paikka ja ihanaa päästä maalle <3

Kuvat on vähän epäjärjestyksessä (mitä ryjäsempää kuvissa sen aikasempia ne on, eli sillon kun muutin niin täällä oli aika sotku mut kovalla työllä on siisteytynyt, vaan homma ei toki ole vielä ohi), enkä oo tältä keväältä viel ehtinyt paljon kuvailla, on kyll mielenkiintosta nähdä mitä viimevuotisisa istutuksia alkaa tänävuonnakin täällä kasvamaan :)

Tää maaseutu ja tää puutarhapuuhailu on varmasti ollut kyllä suurin tekijä mulle masennuksen selättämiseen ja oon hyvin iloinen että pääsin tänne asumaan :)












































































































































































































2 kommenttia:

  1. Punainen tupa ja perunamaa <3

    Miten päädyitte tonne asumaan?

    VastaaPoista
  2. No, tää on mun tuttavien talo ja he oli kauan jo seuranneet mun omakotitalon metsästystä ja maalle kaipuuta ja kysyivät, että kiinnostaisko mua mennä kattomaan heijän taloa tänne Raatalaan ja kiinnostihan mua ja he sitten ystävällisesti antoivat tän mulle vuokralle kun ei heillä oikein ollut tälle muuta käyttöä kun itse muuttivat toiseen omakotitaloon toiselle paikkakunnalle kokonaan ja tää on kyllä ihan mun näkönen paikka, tykkään kovasti kun tää on niin syrjässä ja peurat ja muut näkee joka aamu ikkunasta kun juo aamukahvia ja on tota puutarhamahdollisuutta ja noi pellot tossa ympärillä on vähän niinkun meri mun sielulle, mä rakastan koneita yli kaiken ja traktorit ja puimurit on mulle ihanaa silmänruokaa ja täällä saa toteuttaa itteään niin paljon kun sielu sietää, voi ulkoilla , voi puutarhuroida, saa mettästä marjat ja sienet ja voi askarrella ulkona tai sisällä ja oi että mä voisin luetella kaikkea ihanaa positiivista vaikka loppu illan, mutta säästän sut siltä :D

    VastaaPoista