keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Katoaako onni jos on liian onnellinen?

Mä en ole vuosikausiin ollut näin onnekas ja onnellinen kuin nyt ja mua on useana iltana alkanut pelottaa, että oonko liian onnellinen, varmaan se kohta kostautuu ja onni ja onnellisuus katoaa :(
Voiko ihminen olla loputtomasti onnellinen? Milloin onni kääntyy takas epäonneen? Onko se ihmisestä itsestä kii vai onko se jostakin korkeemmasta kii?
Mä joskus aikaa sitten jo pyysin mun tytöltä tatskaa mis lukis "I make my own luck" mutta onko se yksistään musta kii??


3 kommenttia:

  1. No pelkäämällä asia ei ainakaan paremmaksi muutu, huonommaksi vaan... Mä ainakin ryven onnellisuudessa ilman huonoa omaatuntoa. Mitä se mihinkään auttais, että ahdistaisin itseäni pelkäämällä? Iloitseminen ja nauttiminen kannattaa tehdä täysillä, ei siitä ainakaan haittaa ole!

    VastaaPoista
  2. aivan kaunis kuva!

    "Happiness is a journey, not a destination; happiness is to be found along the way not at the end of the road, for then the journey is over and it's too late. The time for happiness is today not tomorrow."

    Ja kuten eräs sisko sanoi, että pitää muistaa, että onni on vain tunne, joskus se on vahvempi, joskus heikompi ja ei voi olla aina onnellinen, mutta voi olla aina tyytyväinen siihen, mitä Jumala on antanut.

    VastaaPoista