sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kesä tuli :)

Eilen oli antoisa päivä, olin vanhemmillani tekemässä kelloja ja saunamiattareita, joo niitä, joille mulla on oikeus käyttää Design from Finland merkkiä ja taas tuli tuotekehittelyä, sillä saunamiattarit saivat todella kauniin kiinnityksen taaksensa :)



Leviteltiin myös heidän pihalle soraa, ruumiillisen työn tekeminen on ihanaa, on ihanaa kun lihakset huutaa ja tuntee, että tekee jotakin!

Käytiin myös vaateostoksilla, jä'nnää, että Salon H&M:ssä ei ollut läskeille vaattemallistoa ollenkaan, no onneksi KappAhlissa oli, löysin muutaman kivan vaatteen, kai niillä sit kehtaa mennä :D

Tänään aijon häärätä puutarhassa, sieltä ei onneksi työ lopu!

Jos et vielä seuraa mun askartelupaskartelublogia niin käyhän kurkkaamassa, et varmasti ole nähnyt niin upeita saunamiattreita kellään millaisia minä valmistan <3 (oma kehu haisee, joo mä tiedän, mutta kehun silti kun oon niin ylpee aikaansaannoksistani :) )

http://ateljeeamnelin.blogspot.fi/




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti