torstai 16. toukokuuta 2013

Ärghhh

Kyllä tää eräs henkilö taas onnistui pilaamaan mun päivän yhdellä tekstiviestillä :(

Vaikka itse oon ollut niin asiallinen kuin suinkin pystyn niin mulle tulee aina takas ivallisia, pilkallisia ja halveksivia viestejä. Nytkin taas meni sitten päivä pilalle hänen viestin takia. Alkoi taas sydämen tykytykset ja ajatukset meni sekaisin ja keskittyminen herpaantui ja tulin kärttyseks ja stressaantuneeks :/


Ja tietty tää heijastuu nyt täällä kotona, turha kuvitella etteikö lapset vaistoo jos äiti on taas surkee ja mietteissään ja hermo kireellä. Ja siitä taas sitten syytetään yksinomaan äitiä! On yksinomaan äidin vastuulla millanen ilmapiiri täällä kotona on ja miten se vaikuttaa lapsiin.


Yhden sortin pahoinpitelyä tääkin mun mielestä on, että mulle tehdään koko aika kiusaa ja mun pitäs se hiljasuudessa vahvana kestää ja kun en kestä ja lapsella todetaan masennus, taantumista kehityksessä, oppimisvaikeuksia ni se on sitten yksin äidin syy.



Anja Snellman sanoi eilen puheenvuorollaan aika hyvin: "jos ihmisellä on ahdistusta ja masennusta, voi se johtua miehen tekemästä henkisestä pahoinpitelystä". Onko ihme jos ihminen ahdistuu ja masentuu jos joutuu jatkuvasti epäasiallisen kohtelun kohteeks.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti