lauantai 18. toukokuuta 2013

Näyttelyä pukkaa

Alkaa olla niin monta näyttelyä tälle kesälle, että minne mä ne kaikki kuvat laitan näyttelyiden jälkeen jos niitä jää käsiin :D
Tuolla on mun näyttelykalenteri http://www.johannaamnelin.net/contact.html ja uusinta johon mut kutsuttiin en ole vielä julkistanut, mutta siitä tulee jännä näyttely ja se on pääkaupungissa tooooooooooodella mahtavassa lokaatiossa!
Ihanaa, että joku on kurkistellut mun sivuille ja tykännyt kuvista ja katsonut, että ne sopii just heijän näyttelyn teemaan, oon todella otettu <3


Ja ihanaa, että vihdoin löyty joku joka tykkää mun tyylisistä kuvista!!! Yleensä saan vaan kummastelua, silmien pyörittelyä ja nalkutusta mun räsyisistä kuvauskohteista, mutta vihdoin joku tykkäs niistä jess!!! Että siitäs saitte silmien pyörittelijät, on maailmassa ainakin yks mun loisäks joka tykkää räsyisestä ;) 


Mutta nyt mä oon niin väsynyt ja kun lapsikin meni elämänsä ekaa kertaa yöretkelle, partionsa kans heil on Star Wars yöretki ja varmasti on jännää, en tiedä jännittääkö äiti vai lapsi tässä nyt enemmän, mutta kerrankin kun voin mennä ajoissa nukkumaan ilman että muu perhe alkaa kiukutella niin aijon käyttää sen tilaisuuden hyväksi ja painua pehkuun, nähdään aamulla, herään varmaan viideltä niinkun yleensä ja tietty mulla on varmasti paljon kirjotettavaa teille :D 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti