maanantai 6. toukokuuta 2013

rakastunut! Elämään! M U N elämään!

Ahh, kattokaa ulos, oi että mikä ilma, aurinko paistaa, kevyt tuulen vire käy ja nurmetkin jo vihertää.

Se tunne valtas mut kun kävelin ulkona. MÄ RAKASTAN MUN ELÄMÄÄ!
Mä rakastan sitä NIIN PALJON!

Hetkeäkään en vaihtais pois, en ees niitä paskoja. Mä oon mä just siks kun mua on koeteltu.

Mä osaan nauttia pienistäkin ilon aiheista koska mä oon nähnyt elämässä ne todella ikävätkin puolet.

Mua ei pikku asiat enää saa pois tolaltaan koska mä tiedän, että mä selviin isoistakin.

Mä en jaksa valittaa pienistä, koska niillä ei oo mitään merkistystä enää.

Mä vaan NAUTIN!!
Mä oon hengissä, mä oon saanut suuren osan mun terveyttäni takaisin, mä asun maalla, mulla on ihanat lapset, mä oon taitavat valokuvaaja, mä osaan tehdä kuvankäsittelyllä melkein mitä vaan ja jos en jotakin osaa nyt ni mä voin opetella sen huomiseks!
Mulla on ihanat vanhemmat, ihanat sukulaiset (melkeen kaikkia ;) ), ihanat ystävät ja ihanat tuttavat <3
Mulla on niin ihana elämä!!!!!


2 kommenttia: