tiistai 14. toukokuuta 2013

Jos ehtis vähän blogata ennen kiireitä

Huomenta, tai mulla on jo päivä ;) Heräsin nimittäin kahdelta enkä sen jälkeen saanut unta, taas sydämessä tuntuu sitä ihme muljahtelua, stressiä varmaan..

Eilen oli kiva päivä, aamulla ens menin esittelemään mun tuotteita Salo Designiin ja omistaja oli innoissaan ja toivoi mun vievän sinne tuotteitani myyntiin, lupasin viedä ens kuussa, nyt kun on fyffet vähän tiukilla etten voi tilata uusia materiaaleja ihan heti.

Sen jälkeen menin Halikon Prisman kampaamoon ja siellä kiva kampaajaneito leikkas mulle upeen rokkitukan just mun ideoimien ohjeiden mukaisesti, kyllä nyt kelepaa pasteerata lehissä ja muualla :P

Tänään meen taas Halikkoon, kaksi eri kertaa, toisella kerralla laitetaan kynnet ja toisella ripset.

Huomenna pitääkin olla klo 8.45 Hesassa kun Radio Vega haastattelee mua ennen pressitilaisuutta, sinne onkin tulossa kuulemma YLE, STT, Me naiset yms ja huomenna sit taas Hesaan julkkareihin ja ajoissa taas kun Iltalehti haastattelee mua Ilona liitteeseen joka tulis ulos 25.5. lauantaina ni ennen  julkkareita :)

Julkkarissa kuulemma itse Rakel Liekki haastattelee mua siel lavalla :/ Huih!

No, nyt on vaatteet kodiksessa ja tukat ja muut, ainoo mitä en saa tuohon tilausuuteen kondikseen on tää kauhee pötsi, ei auta muu kun kattoo tarkemmin sitä mitä syö ja puuhata tuol puutarhassa nii et hiki lentää!

Uus tukka :)

2 kommenttia:

  1. Vaude, sullahan on aivan mahtavia kiireitä!

    Ja se Salo Designin Hely on aivan ihana ihminen, hän teki meille kotiin aikoinaan sisustussuunnittelun kun pintarempattiin tää meidän talo. Plus että hän käy miehensä kanssa aina innokkaasti Raatalan humpparallissa :D (mä taas olen siellä toisinaan esim. myymässä lippuja)

    Ja sit taas mun miehen sisko Anu on töissä siellä Prisman kampaamossa, laittokohan hän sun tukan..? ;)

    Maailma on pieni!

    Koitahan pitää pää kylmänä siellä median pyörityksessä!

    VastaaPoista
  2. hitsi, mulle ei jääny mieleen kampaajan nimeä, mut oli vaalee hieman kihara lyhyt tukka, oli oikein antoisa jutustelu hänen kans :-) ja Hely oli kiva kans :-)

    VastaaPoista