torstai 25. huhtikuuta 2013

Kelpaa

Kelpaa kyllä:
asua landella
hoitaa puutarhaa
olla ulkona
ottaa iisisti
ja olla mä

Mä käytännössä asun pihalla tästä eteenpäin pitkälle syksyyn, perus suomalainen siis, syön ja elän ulkona heti kun aurinko vähän pilkottaa :-)

Istuttelen ruusutarhaa, kukkamaita, mansikkamaita, salaattimaita, siistin, ronkin, fiksaan, kunnostan, haaveilen, suunnittelen, sovellan, taiteilen, toteutan, elän elämäni ihaninta aikaa, lapset on viel kotona, on kiva koira, kaikki on kunnossa, tai no vähän ei oo, mut kyl nekin kuntoutuu täs ajanmittaan kun keskittyy niiden kuntouttisern kunnolla :-)

Mä nään mun tulevaisuuden, tai siis en nää, mut ajattelen sitä, oon asettanut tavoitteita, suunnitelmia, haaveita. Joku vuos sitten en jaksanut, tulevaisuutta ei ollut, oli vaan tää hetki, ei huomista. Onneks nyt on toisin :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti