keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Valmistautumista huomenna pystytettävään näyttelyyn Sekosiko sukumme

Tänään hain mun ekat kunnolliset näyttelysuurennokset jotka teetin Lightpressissa ja täytyy sanoa, että jälki on komeaa, teokset ovat aivan uskomattoman kauniita <3 Alkaa varmaan ihan itkettää jos joku haluaa ostaa niistä jonkun, koska ne on niin kauniita etten haluaisi luopua niistä <3
Tietokoneen näytön kalibrointi on onnistunut aivan nappiin, jälki on painettuna täsmälleen samaa kuin miltä se tietokoneen näytöltäkin näyttää! Olen siis onnistunut ainakin jossain :D

Muutamaan pienempään teokseen hain kehykset Ikeasta, koska toistaiseksi mulla ei ole varaa kalliimpiin kehyksiin ja nää Ikean ajattomat paksut mustat sopii näyttelykuviin just nappiin ja ne myös sopii koteihin, ainakin multa kuvia ostaneet ovat tykänneet ja haluavat aina juuri nämä kehykset kuviinsa :)

Tyttären tatuointinäytös siirtynee viikolla eli ei ole avajaisperjantaina vaan seuraavana, että tervetuloa kaikki tatuointien ystävät katsomaan Suomen nuorinta tatuointitaiteilijaa työssään :)

Multa tulee toivonmukaan (riippuu kuraattorista tottakai) esille muutakin kuin valokuvateoksia, sillä roudaan paikalle pari akvarellimaalausta, kirjoja, kelloja ja saunamittareita, kupin ja postikortteja sekä itse suunnittelemani käyntikortit tietenkin, laukkukin tulee sinne, jos ei esille niin ainakin mun olalle, olen juuri tänään saanut teemaan sopivia läppiä ja on hiukan valinta kesken, että minkä läpistä valkaan näyttelylaukukseni :)




Näyttelyyn valmistautuminen on ihan kunnon työtä, pitää tehdä kuville aitoustodistukset mistä ilmenee teoksen nimi ja valmistumispäivä, materiaali mille se on painettu, koko, kuvausvuosi jne ja sitten pitää pitää itsellä kirjaa mikä painos mistäkin kuvasta on menossa ja minne, esim tämän näyttelyn kuvien painosmäärä on rajattu 15 kappaleeseen eli aika vähän kutakin tullaan painamaan :)


Kuvien signeeraus


Kehysten pesu


Ja valmis teos


Kyllä tossa silmä lepää. Oman työn tulos <3














Ja jos joku ei nyt viel oo tiennyt, niin mä valmistan käsityönä näitä löylymittareita ja kelloja ja niille on myönnetty Design from Finland merkki ja mun firmalle avanlippumerkki, eloi suomalaista laatua ja designia tässä :)






Sitten mun Kuvia ja ajatuksia kirjat eli ykkönen ja kakkonen




Ja näyttely on siis nimeltään sekosiko sukumme ja taiteilijoita on mukana paljon muitakin kuin minä, tässä muutama lueteltuna:

Lasse Marttinen
Ritva Javarus-Marttinen
Minna Marttinen-Löfberg
Kari Löfberg
Fjalar Löfberg
Anna-Mari Ablouh
Johanna Amnelin
Angelo Busi
Aili Busi
Marika Busi-Tamminen
Aila Aulén
Antti Aulén

Paikka Ahola Somerolla, Joensuuntie 20





























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti