lauantai 15. kesäkuuta 2013

Aurinkoa!!!!!!!! Ei sillä, että siitä erityisemmin pitäisi, mutta pyykit pitää sekä mun ruohonleikkuri!

Huomenta!
Olipa outo-uninen yö..... Tänään on siitä huolimatta siivouspäivä, pyykkäyspäivä, kukkapenkin-nyppimispäivä, ruohonleikkauspäivä, no siinäpä niitä kai olikin riittämiin, mitäs sä aijot tehdä tänään?

Mä olin eilen illalla totaalisen bored ja photosoppasin ajankuluksi muutamia kuvia, tarkoituksena ei ollut tehdä mitään hienoa ja erikoista vaan todellakin vaan kuluttaa aikaa silmät puoli ummessa ja aivot jumissa. Tällasia kuitenkin tuli:







Mun oli itseasiassa tarkoitus tehdä Facebookkiin joku kuva mun bestiksille ja tägätä heijät siihen, mutta tällasia tuli ja oli äärimmäisen ahdistava olo, en tiedä johtuiko olo noista lasteni isien tempauksista vai oliko muuten vaan joku ahdistuskohtaus päällä?


Mä oon huomannut, että mulla on usein valokuvien käsittelyssä jonkun värinen aikakausi, nyt on menossa tuollanen retrosen haalee väristyskausi, joskus aiemmin oli menossa sellanen ruskehtava aikakausi


Noni, äiti soitti, ajatus katkes, mä lähen siivoon, moro!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti