tiistai 18. kesäkuuta 2013

Auttaminen on Salossa rahasta kii

Joopa joo.. että sellasta tällä kertaa, että tyttäreni voi niin hitsin huonosti, että kaikki tahot on niin hitsin huolestuneita, mutta apua muuttoon ei kummiskaan saa mistään vaikka tyttären ongelmat johtuvat yksinäisyydestä ja koulukiusaamisesta, muuttaa ei saa, ei ole kuulemma mitään syytä vaihtaa koulua sanottiin. Että näin........... Taas kihisee, voi jestas! Arggghhhhhh, mikä hyöty noista tukitoimista ja käynneistä on jos ei sitten apua saa siihen mikä on vaivana??? Kysyn vaan!? Jos se on sitäpaitti rahasta kii, niin eikös se tule Salolle halvemmaksi, että yks moniongelmainen  menee Turkuun kun jää tänne autettavaksi?? Huoh, kumpa oisin vähäkään rikkaampi!  Täällä Salossa kaikki asiat on kyllä niin perseellään :(

Ei mulla muuta tällä kertaa.. Muutakun, että turha tulla mun naaman eteen kenekään sossun tms työntekijän puhumaan kuin huolissaan he on mun lapsesta, mun lapsella ei ole mitään muuta ongelmaa kun tää vitun Salo, missä apua ei saa vaikka itkien pyytää ja poiskaan ei pääse näköjään. Ihme touhua...

Muutoin kävisikin täältä käsin koulua, mutta kun täältä perkeleen takamettästä ei mene edes bussit niin, että pääsis junalle ihmisten ajassa, kolme tuntia matkoihin lukiopäivän lisäks on muutenkin väsyneelle ja jaksamisen äärirajoilla taistelevalle pienelle ihmiselle hiukan liian raskasta!!! Terkkuja vaan teille saakelin ääliöt, mun lapsi ei ole mikään luuseri, sillä oli liki 9:n keskiarvo yläasteelta päästyään, mutta täällä hän ei kykene lukiotaan käymään loppuun, ja jos poiskaan ei pääse niin tervehtikää uutta sossupummia, yhetiskunnan elättiä, koska sellanen hänestä tulee tätä menoa! Yhteiskunta fucking failed us, again!!!

Minä olen koittanut parhaani mukaan kasvattaa mun lapsia, että heistä tulis hyviä veronmaksajia tänne meijän kotimaahan, mutta minä en tän parempaan nyt juuri pysty, yritys tuottaa maukkaasti viel tappiota eikä eläkkeestä riitä edes normi kuluihin, jos mä pystyisin muuttumaan rahaksi tai nopeuttamaan asioita että mun yritys alkais tehdä nopeemmin tulosta niin tekisin ihan mitä vaan, joka päivä näppis sauhuten lähettelen eri tahoille myyntipuheita ja kuvia ja koitan markkinoida itseeni kaikin mahdollisin tavoin mikä vaan ilmaiseksi onnistuu, mutta fakta on faktaa, mikään yritys ilman pääomaa ei pääse lentoon suoraan lähdöstä, pitäis olla pääomaa millä rahoittais mainokset ja markkinoinnin ja millä valmistais tuotteita esiteltäväks ja myyntiin vietäväks eri paikkoihin, pitäis olla rahaa millä menis messuille ja markkinoille,  mutta eläkkeestä joka ei muutenkaan riitä elämiseen on aika vaikeeta tempasta viel tuhansien eurojen markkinointi eväät, ruokarahasta ollaan sekin vähä revitty mitä oon markkinoimaan pystynyt ja mitä tuotteita oon tehnyt esittelytuotteiksi ja liikkeisiin näytille ja myyntiin viemisiksi..

Veroinmaksajaa ei sossuelätistä tuu, sekin on aika fakta.. Ois kiva jos tyttö sais sen lukion käytyä ja vois alkaa antamaan tälle yhteiskunnalle takas sitä mitä ollaan saatu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti