lauantai 1. kesäkuuta 2013

Add:n etuja

Mä uskon, että ADD:sta on näin aikuisena mulle enemmän hyötyä kun haittaa, ei ole mun yritystoiminnassa ja luomisprosessissa mitään sellasia rajoittavia tekijöitä kuten "riskien hallinta" "häpeä"  "itsesuojeluvaisto" jne, ideoita tulee ja toteutan ne sen kummemmin miettimättä ja tähän mennessä se on toiminut loistavasti mun eduksi!
Nuorena varmasti tää ADD on ollut syynä mun seikkailuihin ja jännityksen hakemiseen ja parisuhdeongelmiin, mutta nyt kun tiedän mistä kaikki on johtunut, uskon, että tulevaisuudessa osaan kanavoida sitä oikeaan suuntaan. Esim jännitystä voi hakea uusilla harrastuksilla jne.
hienoa oppia itsestään taas uutta ja tutkailla minne se tie johtaa mitä pinkin on nyt lähtenyt kulkemaan. Valaistuksen tiellä oon ihan selvästi, en silleen minkään Jumalaisen valaistuksen vaan valaistuksen niinkun oman itseni tuntemisessa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti