lauantai 15. kesäkuuta 2013

Kaikki sujuu hyvin, kun ei ole PAKKO

Hyvin tää siivous näkyy tässä jatkuvan, vaikka annoin jo itselleni loppupäiväksi vapatuksen siitä :)
Se on se pakko, joka saa mun aivot tekemään kertakaikkisen stopin, olkoon asia mikä hyvänsä, jos se on pakko, niin 110% varmasti en sitä tee.

Käpäsin välillä vähän perkaamassa mun ryytimaata rikkaruohoista, en kyllä oo varma, että nyppisinkö jotakin mitä olin istuttanut, vaikee tietää kun en muista mitä kaikkea sinne istutin, no salaatteja ainakin näin ja tomaatin alkuja ja maissia ja auringonkukan :) ehkä ne tärkeimmät olikin siinä..


Tyttären tomaatit ainakin hiukan kasvaneet, mahtaako ehtii kyllä tomaatteja tekemään, se jää nähtäväks, mullaon kyl ajatus minikasvihuoneen tekemisestä, mut nyt ei ole kellään aikaa auttaa mua siinä..







En tiedä onko tää pitkä rikkaruohoa, kaikkialla sitä ainakin kasvaa, mutta vaaleenpunaset kukat on söpöt joten annan kasvaa :)




Mun heinäni joika kahdesta korresta kasvoi <3



Tämä saakelin jättipalsami saa kyllä lähdöt, revin sen juuriltaan ja jätän aurinkoon kitumaan ja kuivumaan muahahahahhaha ;)


Tälle pitää tehdä jotakin :O


Jeiii, mun ruusuvarastossani kukkiiii <3 <3 <3





Tälle myös tehtävä jotakin....... tuo "karvapallikukka" pitää siirtää turvaan ja sitten jotakin tuohon...


Tyttären Piilu <3


Elossa toikin haiven tossa vielä, hyvä hyvä :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti