keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

perkele soikoon! Mun on pakko keksiä jotakin..

Tänään mulla on työpäivä, ei työtyö vaan pihatyö, oon nimittäin siivoillut tuota puuvajaa ja on pari jätesäkillistä roskia jotka pitää kottikärrätä roskikselle ja paljon muutakin ulkohommaa :)
Avasin äsken oven ja päästin koiran pihalle ja ulkona haisi lehmän lanta, mä oon varmaan tosi outo, mutta tykkään siitä hajusta :D
Lapsenakin tykkäsin käydä sikalassa ja navetassa kun siellä haisi mun mielestä hyvälle :D



Hain yhteen taideteilijaseuran vuosinäyttelyynkin, 25e maksoi jurytettavaksi lähettäminen, en kyl usko että pääsen, mutta ei ainakaan voi päästä jos ei yritä :D
Mulla on kolme hitsin isoa, upeaa ja kallista teosta tulossa ja niille on tällä hetkellä varattuna 3 näyttelyä tässä kesän ja syksyn aikana ja jos tämä onnistuu niin sitten ainakin osalle ois neljäs :)

Eilisten pienten takaiskujen jälkeen mieli on taas voittoisa, usko itseeni on hyvä ja niin pitääkin olla, kukapa muhun uskois jos en itsekään uskois!

Kekkasin eilen kysyä niitä sopivampia pahvirasioitakin, kun yks kerta tilasin jotain vitamiineja Sinunapteekista ja huomasin, että se postitusrasia oli just eikä melkeen sopiva mun löylymittareillekin ja vaikka ettisin netistä (tää juttu kuuluis oikeastaan Ateljeen blogiin kyllä, mutta.....) niin en löytänyt täsmälleen samaa kokoa ja tilasin sitten minkä luulin olevan samaa kokoa mutta onkin puoli senttiä liian iso ja mittari "hölskyy" sisällä, niin siis otin yhteyttä Sinunapteekkiin ja kysyin rohkeesti, että mistäs hankitte laatikkonne ja he vastas mistä ja löysin sen firman ja laitoin hintakyselyä heille niistä myös :)
Toivotaan että saisin hyvän tarjouksen sieltä, että mäkin saisin paremmin sopivat postitusloodat mun löylymittareille.

Kyselin tänään meijän tattootarviketoimittajaltakin, että saako heiltä laskulla ja millasella maksuajalla, kun tytön tattookone rahoille kävi niin, että mulla oli raha koossa koneeseen ja virtalähteeseen, mutta yhtäkkiä se halvempi virtalähde ei käynytkään ja raha ei riittänyt koko settiin ja sitten tuli se Hesan julkkari minne tarttin vaatteet (firman piikkiin kyl) ja äidin piti lainata niihin rahaa, mutta ne olikin sen verran kalliit, että jouduin lainaamaan tytön tattookone-rahastosta ja sitten oli polttoaineet Hesaan kahteen kertaan ees taas ja liki 50e parkkimaksut (!!!!!!!!!!!!!!!!!) siel keskustassa, mitkä toki vissiin saan takasin noilta järjestäjiltä joskus en tiä koska, mutta kummiskin tattookonerahat meni sinne ja tattoonäytös ois 28.päivä ja tilillä 22 euroa, että näyttää siltä ettei hyvältä näytä! No, toivotaan parasta että sieltä sais laskulla ni homma ois hoidossa, jos ei saa niin sitten näytös tulee peruuntumaan, koska mä en ehi millään konstilla pierasta yli 700 euroa parissa viikossa vaikka tekisin mitä taikatemppuja :(


Vituttaa eniten se, että tyttö on joutunut koko ikäs pettymään isäs lupauksiin ja nyt äitikin pettää lupauksen :( Oon vannonut, että hankin sen koneen sille siihen mennessä vaikka se ois mun viimenen tekoni, mutta en mä nyt lähe mitään pankkia ryöstämään ja rehellisellä keinoilla tuon summan saaminen näyttää aika epätodennäköseltä eilisen yllättävän ison laskun takia :'(
Tää on niin tätä, meijän tuuria, alan jo tottuu tähän, kaikki mikä voi kusta kusee ja enemmänkin. Noh, nokka kohti uusia pettymyksiä eiks niin. Ei kai elämä yhteen näytökseen kaadu, siinä vaan pois saanut aikatavalla näkyvyyttä ja se taas tietäis lisää rahaa tytölle, perkele soikoon! Mun on pakko keksiä jotakin..











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti