maanantai 24. kesäkuuta 2013

Internet on voimakas työkalu

Huomenta!
Juhannus juhlittu, tosin, meillä vaan syötiin, uitiin ja tuunattiin nettisivuja ja hienot tuli -->> http://www.johannaamnelin.net/ 8 tuntia, tais tulla uus enkkakin :D Kaipa niist löytyy jotakin bugeja viel, ei noin nopeaa ja helppoa voi olla ;)

Mun "kotiseutublogi" senkus porskuttaa, mulla onkin jo mielessä muutama paikka taas tässä lähellä mistä pitäs kirjottaa, mut tänään koitan ens mennä lainaamaan mun raamattuni eli Aulis Ojan Kuusjoen histroia kirjan, pitäis saada se opus ihan omaksi!
http://tutkimusmatkaa.blogspot.fi/

Mun sisustublogissakin käy tasainen kuhina, sinne kirjoitan aina kuvien kera kun valmistan tuotteita ja hyvä niin, koska oon saanut paljon palautetta missä ihmetellään, että teenkö mä ne tosiaan käsin, no daa teen tietty, eikai ne muutoin ois suomalaista käsityötä hehehe
http://ateljeeamnelin.blogspot.fi/

Ja viimeisenä blogina ja todellakin vähäisimpänä mun sukublogi, sillä ei oo muuta tarkotusta kun kertoa sukulaisille tai muille sukututkimuksesta kiinnostuneille, että mitä päivityksiä meijän sukupuuhun on tullut
http://amnelinsuku.blogspot.fi/


Mun valokuvani on taas matkannut maailmalla. Se on jaattu 124 kertaa tähän mennessä, sil on 516 tykkäystä ja se on kirvoittanut 55 kommenttia kirjoittajalleen


I'm writing this post from my prison cell, surrounded by confusion and stress.. But I can find peace when I stare out the window at the blue sky and those rolling Appalachian mountains.. It's a chaotic environment with such a serene view.. A perfect metaphor for life.. In the distance we see right where we want to be, but we feel stuck where we are.. What we want can seem so out of reach.. We forget that it's really right there in front of us if we can just see it.. Don't let the razor-wire fences of your problems keep you closed in.. Remember that every fence has a gate.. Mine is gonna open up one day soon and I'll walk out of here a free man, headed for those mountains.. Find the gate to that fence that's keeping you contained.. Open it and head straight for the place you wanna be...
 — withJohanna Amnelin Fine Art Photography and Struggle Jennings.

Mä oon aika otettu, että joku muukin kun mä tykkää noista mun synkemmistä kuvista, tai no toi ei ole ees synkkä, synkän kyllä erottaa, mutta mä meen vähän virran mukana ja sanon noita synkiks kun kaikki muutkin sanoo niin... Ei ne oo synkkiä, ne on ehkä värittömiä tai jotain, mut ei musta vanha ruostunut portti jossakin hiekkatinvarrella oo synkkä, sillä on tarina, mut ei se synkkä ole :)

Mitähän tänään kekkais, kohta on tulos joku kauhee helle, huoh, sillon ei saa mitään tehtyy, vielkin mul sormet kipeet ja turvoksissa, varmasti jotakin liittyen rannekanavaan, pari kilosen kameran kannattelemiseen sekä hiirityöskentelyyn liian kuumalla tms, dääm, oikee käsi vaan on kipee mut kummatkin turvoksissa. Kaipa mä tänään sit siivoon, joko sisällä tai ulkona..

Eilen löysin kukkapenkistä komian kukan, muistan, että olin moisia siemeniä laittanut, mutta lehdet näytti just sillasilta mitä oon rikkaruohoina kitkenyt maasta hahaha, no, yks jäänyt kitkemättä näköjään, toivottavasti ois muitakin!






Tällaisen bongasin, harmi, että oon vissiin kitkenyt ne muut pois rikkaruohoina ;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti