perjantai 7. kesäkuuta 2013

Asiat muuttuu todeksi kun luette ne lehdestä vai...???

Eilen oltiin lastenpsykiatrisella pojan asioissa ja aloiteltiin meille suunniteltua perhetutkimusta, paikalla oli ls sossu sekä sairaanhoitaja joka  onkin tavannut poikaa ekalla kerralla kun tutkimuksia pojan add/adhd oireilun takia aloitettiin viime syksynä.
Olen koko tämän reilun vuoden mitä olemme olleet eri tahojen tutkimuksissa ja "hoidoissa" koittanut saada sossuja sekä poikaa hoitavia tahoja ottamaan kantaa ja ymmärtämään, että monet perheemme ongelmat johtuivat ja johtuvat edelleen pojan isän väkivaltaisuudesta ja päihteiden käytöstä. Minua ei kuitenkaan ole kuunneltu.
Pojan isä pitänyt huolen, että hän on soitoillaan ja käynneillään pitänyt sossut ja lääkärit varpaillaan ja isän tarinan mukaan mä olen mm hullu, skitsofreenikko, narsisti, katkera yms ja koitan estää isän ja pojan tapaamisia minkä kerkiän ja sossut ovatkin tähän tarinaan uskoneet vaikka ollen toimittanut sossuille pojan isän saaman pahoinpitelytuomion paperit ja paljon muuta dokumenttia missä asian laita pitäisi käydä selvästi ilmi. Silti mua ei ole kuunneltu, mun pelko ei ole ollut muka todellinen, olen ylireagoinut ja mua ei yksinkertaisesti ole uskottu.

Eilen ääni kellossa oli ihan toinen ja syykin selvis tapaamisen kuluessa.. Sairaanhoitaja olikin lukenut pari lehtijuttua ja ymmärsi, että suhteessamme oli paljon ja jatkuvasti väkivaltaa.. Ja nyt sossukin oli sitä mieltä, että isältä pitäis ottaa niitä huumeseuloja ennen kuin tapaa lastaan.. NYT, kun mä olen niitä vuoden pyytänyt!!!!!

..että NYT ne uhkat muuttuivat todellisiksi kun ne on lukenut lehdessä?!

Ihmettelin tätä ystävälleni ja hän sanoi, "noilla on oma perse vaarassa siksi alkavat nyt reagoida". Niimpä.
Eilen soitti Ylen toimittaja, tulee ensiviikolla mua haastattelemaan, juttu tulee syksyllä radiosta. Lähisuhde väkivallasta.
Kaipa noikin nyt pelästyi, että JOS jotakin tapahtuu mun pojalle kun poika on isällään niin juttu on varmasti lööpeissä ympäri maan. Omaa nahkaako täs ollaan nyt pelastamassa siis?

No, mulla on ihan sama miksi he nyt sen tajus ja miksi he vasta nyt reagoi, pääasia että reagoi ja että mun pelot vihdoin otetaan todesta!


..muihin asioihin..
Minä olin supertuottoisa eilen, valmisteilla on varmaan parisenkymmentä löylymittaria sekä saman verran kelloja, illalla olin vaan jo niin väsynyt että työ alkoi olla hutilointia sekä kiukuttelua joten oli parasta lopettaa, tänään hoidan työn kunnialla loppuun :)
Alla tyhmä kännykkäkuva yhdestä mittarista, lue näistä lisää Ateljeen Blogista


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti