maanantai 10. kesäkuuta 2013

Laps hoitaa lasta kun äiti on baarissa?

Tajusin just tänään, että mun lapset on kyllä onnekkaita, taas eräässä asiassa, meinaan vaikka mun tyttö onkin usein joutunut kattoon pikkuveljeään, ni en oo koskaan elämässäni mennyt baariin tai muualle humputtelemaan ja jättänyt poikaa esikoisen vahdittavaks. Joka päivä kyl Turussa tyttö kattos pikkuveljes perään, mutta mä olin koiran kaa lenkillä tai koirapuistossa :D

Juteltiin tuossa tytön kans ja hänen poikaystävän kans kun joku tytön tuttu menee pisin kyliä ettimäs vanhempiaan että mis baaris ne millonkin on ja muistan itte omasta nuoruudesta että mulla oli muutamiakin kavereita joiden vanhemmat istu joka ilta baarissa ja kaverit katto pikkuveljiään ja pikkusiskojaan ja mäkin joskus ja sitten etittiin niiden äitejä ja isejä kulmakunnan kuppiloista iltasella kun ne oli kadoksissa.
Onnex mulla ei oo ikinä ollut sellasta lapsuutta ja onnex ei mun lapsillakaan. En voi ees kuvitella kuin kamalaa ja noloa tuollanen ois :/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti