keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Voi hyvät hyssykät, miksi pitää aina siivota???

Kämppä hujanhajan siis suurimmaksi osaksi edelleen koska emäntä on ollut "liesussa" eli poissa kotitöiden ääreltä.
Siivouksessa se vaikein kohta on päättää mistä alottaa. Mä alotan aina monesta kohtaa samaan aikaan, nytkin mulla on veski, eteinen ja keittiön tasojen pyyhintä menossa samaan aikaan, teen aina hetken sitä missä huoneessa sitten satunkin olemaan ja minne silmä seuraavaksi osuu niin sinne siirryn vaikka edellinen homma ei olis vielä valmiinakaan.
tais olla myös virhe syödä aamupalaa, koska oon sen jälkeen jo syönyt toistamiseen pari pullaleipää, normisti syön vasta puolenpäivän aikaan ekan kerran eikä sit tartte ennen iltaa syödäkkään ja ne jotka aikovat just nyt avata suunsa jostakin ravitsemuksesta voi pitää naamansa ummessa, mun elimistö ei ole normaali, seon tottunut nuoruuden nälkävuosina siihen että kerran viikossa syödään paljon ja muulloin ollaan ilman ruokaa, tällä tyylillä on paino pysynyt kurissa tai pudonnut mutta sillä hemmetin parin tunnin välein syömisellä ja aamupalan syömisellä on noussut aina :(

Freelanceri-sivuilta joku nopea vektoritaitaja otti mun logon tehtäväkseen ja odottelen millon valmis tuotos ois mun nähtävillä, itse tuunailin jo raakileesta vaikka mitä ja niitä on nähtävillä Ateljeen FaBossa, mun valokuvaus-sivuilla  mun valokuvaus-FaBossa ja mun kuvapankissa.

Minä taas odottelen perjantaita, silloin on Somerolla SEkosiko sukumme näyttelyn huipennus ja tatskataiteilija Veera Amnelin  tekee tatuoinnin näytösluonteisesti ja Viulista Anna-Mari Ablouh soittaa 1700-luvun Barokkiviulua, tästä tulee jännää, sillä mähän halusin pienenä viulistiksi, mutta kaupungin orkesterissa ei ollut muita soittimia vapaana kuin Kornetti niin "jouduin" sitten soittamaan sitä oikeastaan vasten tahtoani. Ja koska typerään torveen puhaltelu ei voinut vöhempää innostaa en viitsinyt opetella nuotteja ja sormituksia ja niin lensikin orkesterista pihalle kun katselin vaan vieruskaverilta miten se sormia laittaa :D

Ei harmittanut yhtään, olin vaan helpottunut kun sain lopettaa sen harrastuksen, mutta viulunsoittoa olisin mielelläni harjoitellut, harmi ettei se ollut mahdollista :(


Aijuu, alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, piti kirjoittamani, että vaatekaapit voisin heittää mäkeen ja laittaa kotiini suuren vaatehuoneen missä ois sellasia kaupan ale-laarien tyyppisiä isoja laatikoita minne vois vipata vaatteet viikkaamatta ja penkoa sieltä mitä ikinä tarvitseekaan :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti