sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Paljon paljon mukavaa palautetta monesta suunnasta :)

Juuri kun pääsin kirjoittamasta, että tahallani kuvaan nykyisin paljon enemmän keskipainottaisia kuvia koska sain siitä Talvi minun silmin näyttelyssäni palautetta, niin sainkin samalta henkilöltä nyt uutta palautetta, sattumaako? No kummiskin tuli tosi hyvä mieli :D Harmi vaan, että hän oli vahingossa kirjoittanut sen Marttisen vieraskirjaan :D

Tässä kuitenkin äitini ottama kuva siitä :)


Puolustukseksni täytyy edelleen sanoa, että Talvi minun silmin näyytelyn kuvateema oli Someron kulttuurin valitsema, ei minun ja suureen tilaan oli hyvin vaikeaa löytää niin paljon kuvia aiheesta joka ei sieluun asti minua koskettanut, siitä syystä siellä oli kuvia jotka eivät olleet tädellisiä, mutta olivat siellä lähinnä täytteenä.

Erityisesti tämä kuva sai palautetta etualan risukkonsa takia


Mua itseäni tässä ei edes tuo risukko haittaa, musta se tuo kuvaan enemmän särmää, pitää ponnistella risukon läpi katseella että näkee kauniin joen, en tiedä onko se mun silmässä vai ADD:ssa vai missä, mutta musta pieni epätäydellisyys vaan lisää kohteen mielenkiintoa :)

Toinen oli tämä, takana oleva ei-tarkka heinä on vaaleampi kuin edessä oleva tarkka heinä ja katse ohjautuu melkein väkisin vaaleampaan heinää joka on sivuosassa kuvassa, tai siis pitäisi olla :D Arvokas palaute, en ollut tuollaista asiaa kuvaamisessa ennen pannut merkille


Onneksi voi aina oppia uutta ja onneksi on ihmisiä jotka uskaltavat ja kehtaavat myös "ojentaa" eivätkä vaan kehu, että "ompas hieno" ja "tääkin on tosi hieno". Mitä sellaisesta palautteesta oppii? Ei mitään :D

Mutta niinkun sanoin, aihe ei ollut itseni valitsema, vain kuvat oli ja siellä oli kolme huoneellista tilaa ja joukkoon mahtui monenmoista kuvaa, itse tykkään kerralla laittaa vähemmän esille, ei suinkaan koko repertuaaria, siksi mulla on varsinaisilla kotisivuillanikin vain muutama kuva nähtävillä, koska en halua näyttää kaikkea kerralla ja väsyttää katselijaa loputtomalla kuvavalikoimalla. Ne jotka haluavat nähdä enemmän löytävät kyllä itsekin kuvapankkiini ja osaavat sieltä katsoa etsimäänsä :)

Tässä linkissä koko Talvi minun silmin näyttelyn setti.

Tästä syystä mulla on muuten isot paineet siitä Turun näyttelystä, se on ISO ja aihe ei ole mulle luontainen. Koska se tulee lääkäriaseman ikkunoihin, en voi laittaa sinne synkkää ja mustavalkoista, surullista ja mulle ominaisen melankolista kuvasettiä. Siksi pelkään, että siitäkin näyttelystä tulee vaan keskinkertainen. Sellanen millasen kuka tahansa kadun tallaaja vois saada aikaan :(

Tässä linkissä mun kaikkien näyttelyiden kuvia, pois lukien eka näyttelyni "Arki" joka oli Liedon kunnan talon aulassa, valitettavasti olen menettänyt suurimman osan niistä kuvista epäonnisten tietokoneen ja ulkosten rikkoutumisten takia :( Oppisin kyllä siitä, että jos aijot tehdä koneella tärkeitä asioita, ällä osat halpaa ja jos tärkeät asiat on sulle supertärkeitä niin hanki useampi ulkoinen ja sen lisäksi vielä lataa kaikki nettiin kuvapankkiisi talteen ja paina mahdollisesti vielä tärkeimmät-tärkeimmät paperikuviksi ;)

Niin juu, ja tapasin äsken ekaa kertaa livenä siis sähköpostitse jo tapaamaani Humpparallin järjestäjään joka ilmeisesti omistaa "koko" Kaupinlinnan (Kaupinlinnasta lisää mun kotiseutublogissa) ja hänkin kehui mun kuvia ja sanoi, että huomaa kyllä eron tavallisiin "räpsyihin" :) 
Hän osasikin kertoa Kaupinlinnasta aika palöjon ja sen oletetusta sijaintipaikasta ja kertoi myös, että ihan liki Humpparallia on yksi toosi vanha kivisilta ;) Tiedän siis minne tänään menen kuvaamaan :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti