perjantai 26. heinäkuuta 2013

Ei voi koskaan menestyä missään jos pelkää pientä stressiä

Pohdin tässä kuinka tyytyväinen olen Pulssin ikkunaan tuleviin näyttelykuviin.
Yhteistyökumppanini Audia teki mahtavaa työtä mun suurennosten kanssa, värit ja materiaali ovat ihania <3 Aivan ihania <3
Olen ihan ihmeissäni vieläkin, miten täsmälleen saman väriset kuvat on kun mun koneella! Aikaisemmin värikuvien suurennokset ovat olleet hiukan yllätyksellisiä, kun mulla ei ole ollut oikeaa näytön kalibrointilaitetta, nyt on ja kyllä se ostos kannatti!
Pelotti odotella suurennoksia kotiin, kun mietin, että millekkä ne mahtaa näyttää ja ovatko värit onnistuneet ja olihan ne, olen siis osannut kalibroida näyttöni oikein JIHHUUU <3 Mulla on siis Spyder pro 4 ja tulos on mahtava <3 Värit ovat täsmälleen samat kuin koneella ja kuvasetistä tuli aivan ihana, mä haluan ison omakotitalon nyt heti minne voisin ripustaa itselle kaikki noi ihanat kuvat! :D
Enää ei tarvitse jännitellä mitä sieltä painosta tulee, sieltä tulee juuri sitä mitä tilaankin, hyvä minä, että raaskisin laittaa 150e kiinni tuohon pieneen vempaimeen <3


Hain tähän näyttelyyn vähän sellaista utuista ja samalla vanhahtavaa värimaailmaa, sellaista mitä voisi kuvitella haalistuneissa kotialbumikuvissa näkevän, en kellertävää kuitenkaan, mutta sellaista "muistojen väriä", onhan näyttelyn nimikin "Muistellaan kesää". Näyttelyssä on 47 kuvaa niin, että samaa aihetta on aina 4-5 kuvan ryhmä. Halusin ottaa paljon vaihtelevia aiheita mukaan koska en halua väsyttää katsojaa toistamalla monta kymmentä kappaletta samasta aiheesta. Kesäteema ja utuinen haalistunut värimaailma nitoo yhteen tämän setin silti riittävän hyvin. Kuvien yhteyteen tulee myös pieniä mietelauseita, näistä suurin osa on mulla vielä keksimättä, eipä tässä mikään kiire tule, keskiviikkona on ripustus ;)

Kuvat ovat pidettyjä, sen todistaa se, että super-nirso tyttäreni olisi vienyt useimmat niistä käsistäni jo paketteja avatessamme eilen ja äitini halusi myös varata itselleen useita. Ilman rahaa on kuitenkaan turha tulla "ostoksille" mun shoppiin, sillä etukäteismyynnillä on tarkoitus kattaa näyttelykuluja joista vähäsen vielä uupuu, eli mikäli joku setin kuvista kiinnostaa edullisempaan hintaan niin laita viestiä mulle Facebookissa taikka sähköpostilla info at ateljeeamnelin.fi kaikki näyttelyn kuvat ovat nähtävillä täällä ja etukäteen sotettaessa hinta on 80e kpl sis alv 10e, näyttelyn alettua tai sen jälkeen ostettaessa kuvat ovat A3 koko 140e ja A2 koko 280e ja voin luvata että nämä menevät kaupaksi kyllä :)



Turhaan siis hikoilin näyttelyn takia, siitä tulee loistava <3 Tai en siis suinkaan turhaan, hyvä etten kelpuuttanut ekaa enkä tokaa enkä kolmatta enkä neljättä aihemaailmaa ja puljasin kuvia lähes yötä päivää kaksi kuukautta ja stressasin päivät ja yötä ja itkin ja olin useaan kertaan vähällä luovuttaa vaikka tiesin, että luovuttaminen ei tule kyseeseen, olenhan Amnelin, enkä luovuta ikinä!

Jos haluaa menestyä jossakin ei saa pelätä pientä stressiä ja painetta. Jos lopettaa heti kun menee hiukan vaikeaksi, ei kyllä saavuta mitään suurta ikinä. Hyvä minä, hyvä, että kestin stressin. Olen lomani ansainnut kyllä :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti