perjantai 4. joulukuuta 2009

Pedofiili


Tosta raiskauksesta ja siitä, ettei kukaan meistä jotka liikku sillon porukassa, osannut suhtautua sihen asiaan, tuli mieleen; se paikka jossa me joskus yövyttiin, kun ei ollut paikkaa minne mennä.

Se oli sellanen vanha pappa, joka asui ihan keskustassa. Se oli entinen nyrkkeilijä kuulemma, oikein hyväkin, sil oli lehti leikkeitä itsestään nuorena nyrkkeilijänä ym. Sillon en tiennyt että se pappa oli pedofiili, enkä tajunnut, vaikka nyt kun miettii niin merkit oli ihan selvät.

Kaupungilla asui siis sellanen pappa, jonka luokse meidän porukan pojat oli tottuneet menemään jos ei ollut yö paikkaa. Joskus se antoi paljon rahaakin, satoja markkoja. Muistan joskus ihmetelleeni sitä, muttei kukaan kertonut miksi, enkä tajunnut kyseenalaistaa asiaa.

Aina kun mä olin poikien kanssa siel yötä, niin muistan ettei se pappa tykännyt, et tuotiin tyttöjä sinne. Joku pojista aina nukku sen papan kans samas huoneessa ja me muut lattialla olkkarissa. Muistan hämärästi yhen kerran, kun pojilla oli vähän kiistaa kenen vuoro oli mennä sen papan viereen nukkumaan, mutten silloin tajunnut miks ne siitä kiisteli.

Monet kerrat mäkin olin siellä ja vielä useammin pojat. Aina se anto monta sataa markkaa rahaa ja ruokaa ja oli hirveen kiltti kun otti meitä sinne yöksi ettei tarvinnut taivasalla nukkua.

Myöhemmin, monta vuotta myöhemmin, mut kutsuttiin mun vanhempien kanssa sossuun ja ne kysy parilla sanalla siitä papasta. Sillon mulle kerrottiin, että sitä epäiltiin poikiin sekaantumisesta, mut enhän mä tiennyt enkä ollut tajunnut mitä ne siellä huoneessa yöllä teki. Enkä kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiotakaan.

Vasta nyt aikuisena oon tajunnut ja alkanut ajatella, että jotkut meidän porukasta oli vasta 11-12 vuotiaita sillon ja mä ite taisin olla 14-15. Siks se pappa ei tykännyt musta, kun olin väärää sukupuolta. Pienistä pojistahan se tykkäs ja väärällä tavalla. Ainakin yks jätkistä oli varmaan sen lemppari, yks joka useimmiten siellä joutus sen kanssa "nukkumaan". Kukaan ei oo koskaan mulle, ei ees näin aikuisena, kertonut mitä siellä tapahtu vai tapahtuko mitään, mutta kyllä toi kuvio on aika selvä.

Meitä oli sellanen porukka, johon kuulus kiinteämmin 3 poikaa joil oli koti, mut huono sellanen, 2 poikaa lastenkodista ja mä, lisäks oli muutamia poikia toisista lastenkodeis

ta, jotka hengas meidän kanssa, muttei ihan joka päivä. kaupungilla aina nähtiin ja pidettiin yhtä viimeseen asti. Me oltiin perhe.

Kukaan täst porukasta ei kait ole normaalissa elämässä, työtä käyvänä ja perheellisenä. Kaikilla on kait jotakin ongelmia, toisilla enemmän toisilla vähemmän.

Enkä tiedä joutuko tää pappa koskaan edesvastuuseen teoistaan, voi olla, että ei. Kukapa ois kehdannut kellekään kertoa jos siellä huoneessa jotakin tapahtui.


1 kommentti:

  1. Valitettavan yleistä näyttää olevan nykyäänkin. Tässä tapauksessa toiminta näyttää tapahtuvan jopa poliitikkojen suojeluksessa. Tytöllä selvät oireet, mutta ketään ei saa edes tutkimaan asiaa kunnolla
    : http://zipzapzup.pp.fi/Niina

    VastaaPoista