torstai 24. joulukuuta 2009

Aina autossa


14 vuotiaasta asti hengasin aina tyyppien kanssa joilla oli auto tai jotka ajeli autoilla. Rakastin autoja ja rakastan vieläkin! Mulla oli sellanen jätkäkamu jolla oli aina auto, se oli 17v ja mä 16v. En muista miten tutustuttiin, kai kaverit vaan kerran laitto mut sen autoon kun lähettiin johkin monella autolla ja se jätkä vaan päätti, että haluu mut.

Ajaltiin koko ajan, yöllä, päivällä, kesällä talvella. Välillä se jätkä meni vankilaan ja kun se pääs me ajeltiin taas.

Monesti meillä oli joku muukin kyydissä ja aika usein jätkät teki kilikali keikkoja ja vei kaljaa, tupakkaa, limsaa, karkkia ym.. Aika monesti mä nukuin autuaan tietämättömänä takapenkillä, kun jätkät vääns keikkaa.

Välillä hakattiin ja ryöstettiin joku ja vietiin lompakko, visakortti tms. Joskus ajeltiin kauemmas rötöstelemään, joskus ajeltiin kauemmas vaan ihan huvin vuoksi.

Tää jätkä istu enemmän vankilassa kun oli siviilissä. Ens alkuun mä tykkäsin siitä, mut jossakin vaiheessa suhde alko olla lähinnä hänen kiristyksellä aikaan saama, enkä mä pystynyt jättämään sitä.

Se oli mun eka pitempi aikanen poika kaveri ja sellanen joka todella rakasti mua eikä käyttänyt millään tavoin hyväks mua. Se teki kaiken mitä mä pyysin ja ois vaikka tappanut ittes mun takia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti