tiistai 22. heinäkuuta 2014

Paluu menneeseen (valokuvauksessa)

Niinkun mä tässä olin jo pitkään harmitellut, että valokuvaan nykyään vaan maisemia ja ei ole ollut aikaa valokuvata sellasia "mun omempia" aiheita ja etten enää nää yksityiskohtia jne niin päätin, sen lisäks, että pidän lomaa sit kun ehdin heh, että kiellän iteseltäni maisemien kuvaamisen ja katon millasia kuvia saan aikaan ja heti alko tulla sitä "vanhaa Johannaa" ja oon hirmu tyytyväinen, että pysähdyin ja päätin palata takasin "juurilleni".


Kotisivut sai siinä samassa uuden ulkonäön ja vanhat kuvat meni piiloon ja galleriassa on vaan sellasta Johannamaista settiä.


Tiedän hyvin, että joillakin on varmasti sanansa sanottavana tästä, mutta mä en ole täällä maailmassa miellyttämässä muita vaan tekemässä sitä mikä musta tuntuu hyvältä ja tuntuu, että tatsi kuvaukseen on tallessa enkä ole menettänyt kykyä nähdä yksityiskohtia niinkun tässä kerkesin jo pelästyä että olin!


Kohti vanhoja tuulia siis!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti