perjantai 18. heinäkuuta 2014

Huoraamista..

Mä kutsun sitä huoraamiseks, noita lehtijuttuja, että pitää antaa itsestään jotain tosi henkilökohtaista siinä toiveessa, että sais perheelleen elannon.
En mä siitä tykkää, eikä se ole kivaa, ja oonkin päättänynt että toi Turun Sanomien viimeinen juttu (TS perj 13.7.2014 paperilehti) on viimeinen missä kerron enää mun menneisyydestä.
Mä haluan katsoa ja tulevaan, enkä halua, että mun menneisyys määrittää sen mitä olen.
Loppuvuodesta mä olen ammatiltani virallisesti tuotekehittäjä ja nyt mä olen yrittäjä, taiteilija, suunnittelija ja käsityöläinen, eiköhän siinä ole tarpeeks olemista, ettei tartte enää olla entinen narkki, entinen vanki, entinen rikollinen, entinen katulapsi.
Mennyt on mennyttä, jokaisella meillä on menneisyys, toisilla mustempi kun toisilla, mutta myös jokaisella meillä on tulevaisuus, toisilla valoisampi kun toisilla ja mä oon päättänyt, että mun tulevaisuus on pelkkää aurinkoa tästä eteenpäin ja olen valmis tekemään lujasti töitä, että se toteutuu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti