sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Loppuelämän juttu ja näyttelyä Sveitsiin?


Kävästiin eilen viettämässä kahdenkeskistä aikaa Orijärven kuparikaivoksella, uitiin, grillattiin ja chillattiin. Siinä jossakin grillaamisen ja chillaamisen välissä mun tajuntaan iski, että toi ihminen on se kenen kanssa haluan viettää mun loppuelämäni.
Hän on sanonut niin jo kauan sitten, mutta mä olen aina vastannut siihen, että "loppuelämä on pitkä aika", koska mä en halua sanoa tai luvata asioita mistä mulla ei ole tietoa taikka varmuutta, että tuleeko niin olemaan.
Eikä me mitään olla luvattu vieläkään, mutta eilen sanoin hänelle, että tänään tajusin, että haluun olla sun kanssa mun koko loppu elämän.

On se aika mahtava tunne. En voi sanoa, että oisin näin vahvasti ikinä tuntenut ketään kohtaan, näin aitoa rakkautta kaikkii hyviin asioihin niinkun vikoihinkin, tällasta kokonaisvaltasta rakastumista, kiintymystä, halua, ihastumista, yhdessä viihtymistä ja yhteen sopimista. Sillon kun me ollaan lähekkäin, niin tuntuu kun siinä ois yks täydellinen ihminen, ei kaks erillistä henkilöä, vaan yks.
Musta tuntuu, että me sovitaan jotenkin niin harmonisesti yhteen, ihan kun näin ois tarkotettu, meil ei ole mitään outoa, ei mitään epäsopivaa meissä, me vaan sulaudutaan jotenkin niin täydellisesti yhteen ja toisiimme. Erikoisen jännä tunne.


Mulla on täs päässä pyörinyt itseasiassa yks suuri juttu, mä sain perjantaina sähköpostia Sveitsistä. Sen lähetti joku taidehistorioistija, joka kyseli haluisinko viedä Sveitsiin taidenäyttelyyn joitakin maisemakuviani Gloomy atmosphere -setistäni, että hänellä on menossa useamman vuoden taideprojekti jonka alottais pohjoismaiset maisemakuvat. Hän ois jopa valmis matkustamaan tänne Suomeen keskustelemaan asiasta tarkemmin mun kanssa!


Pirun mahtavaa, että joku tollanen on löytänyt mut ja mun valokuvat ja on vielä ihan otettu niistä! Mun päässä vaan pyörii, että miten paljon tuollanen lysti tulee maksamaan mulle :( No, oottelen lisätietoja enkäö stressaa ennen (vaikka salaa stressaan oikeesti, sen huomaa ikun herään yöllä raapimaan kättä missä se stressi-ihottuma on)


..mut nyt mä meen syömään aamupalaa, tänään tiedossa on mattojen pesua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti