torstai 29. tammikuuta 2015

Mun valokuva voitti!

Voitin OneMillionPhotographers kuvakisassa Peak Designin kuukauden kuva tammikuun, lue juttu heidän blogista. Palkinnoksi saan tän jännä näkösen kamera hihnan, joka näyttääkin muuten aika hyvältä!!


Kuva on otettu viime syksynä tossa Salossa, Kuusjoella, juttu oli sellanen, että oltiin miehen kans menos Turkuun viemään autoo korjaamolle koska siin palo joku vikavalo, mutta topattiin tohon mettään hakemaan Suppilovahveroita, ja kuten aina, mulla oli kamera mukana, ja kun näin ton upeen auringonnousun ja usvan oli pakko napata tää kuva.
Harmiksemme auto hajos seuraavaan risteykseen, eikä koskaan päästy Turkuun vaan sen sijaan jouduttiin ostamaan toinen romu ajokki kulkupeliksi.
No, olin ilonen, että sain noin hienon kuvan kummiskin!

Tuolta löytyy mun 1MP profiili http://www.onemillionphotographers.com/profile/10641/
Tuolta löytyy mun oittaja kuva 1MP facesivulta
Sama heijän Twitteris
Ja heijän sivuilta http://www.onemillionphotographers.com/explore/ kohdasta Featured - Photos of the month - Peak Design

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti