tiistai 9. joulukuuta 2014

Verkkokaupan pitäminen on todella mukavaa :)

Huomenta!

Mitäs teille tänään kuuluu? Mulla on vipinää tänäänkin tiedossa, pitää käydä Salossa vaihtamassa yks viallinen kehys toiseen ja ajaa Kaarinaan hakemaan pari taidejulistetta painosta. Nää on niitä mun ihania uusia juttuja mistä oon hypettänyt tässä lähipäivät, ne on aika suosittuja myös tuolla mun uudessa verkkokaupassa.


Verkkokaupan pitäminen on oikeestaan aika hauskaa.

Aijuu, eilen tuli sit eka päätös apurahoihin liittyen, en ollut sattunut apurahan saajaksi ainakaan ekaan paikkaan mistä hain :( Harmi juttu. Se apuraha auttais aika tavalla siinä Sveitsin näyttelyssä mihin mut on kutsuttu, tai 18 mun työtäni oikeestaan :D

Mut voi hitsi, nyt pitää kiirehtiä, tänään pojalla lähtee koulutaksi klo 7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti