keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Liityin 500px valokuvayhteisöön

Liityin ihan vaan ajankuluksi eilen sellaiseen kuin 500px yhteisö jonne voi tehdä oman sivun minne ladata kuvia, niitä voi kai myydäkin tuota kautta, mutta mulla oli ajatuksena vaan saada kuvilleni lisää näkyvyyttä.

https://500px.com/melancholicphotos

Tapani mukaan en ehtinyt/jaksanut/keskittynyt lukemaan sivun ohjeita ja sääntöjä edes, joten en mitään erityisen hienoja kuvia sinne vielä ole ladannut, tämän hetkiset kuvat, jotka siellä näkyy on kaikki kännykkäkameralla otettu, ei siks, että ne ois huonoja, mutta siks, että mä ite pidän niitä arvottomampina kuin oikeella kameralla otettuja, hassua, koska nämä samat kuvat mulla on taidejulisteina mitä on nyt myyty asiakkaille ihan hyvään tahtiin :D Ne on myös mun itseni tän hetkisiä lempppareita ja hienoja vaikka ite sanonkin!

Sveitsin näyttelyyn päivitystä. Näyttelyn järjestäjä Kunstkontor  painii rahoitusongelmien kanssa ja ensivuoden näyttelyt kaikki siirtyy vuodelle 2016, se sattuikin hyvin mun kohdalla, koska Suomi-Sveitsiseura, joka sai 8 apuraha hakemusta ja hyväksyi kolme niin hylkäs mun hakemuksen, eli rahoitusta kuvien vedostukselle ei tullut sieltä, Konesäätiö sai 5800 hakemusta enkä ollut onnekkaiden joukossa sielläkään, pahasti alkaa näyttää siltä että parin tonnin vedostus pitää itse saada maksettua, mutta nyt on onneksi vuosi kauemmin aikaa säästää kun aluperin, joten ei hätää, kyllä mä sen saan hoidettua :)

Marttilassa on Lähialueiden vesistöjä -näyttelyn toiseksi viimeinen esiintyminen parhaillaan käynnissä, eli kuvat on joulukuun ajan siellä ja tammikuussa ne menee vielä Pasilaan ja sitten kotiutuvat, eli jos joku tahtoo omakseen ostaa näyttelyn kuvia, 1/2 painos, niin emailia mulle ja helmikuun aikana kuva on sulla!

Kuvat nähtävillä tuolla http://www.melancholic.photos/Other-albums-Muut-albumit/Current-and-past-exhibitions/L%C3%A4hialueiden-vesist%C3%B6j%C3%A4 hiiren vieminen kuvan päälle kertoo onko kuva vapaa vai varattu.

Ja nyt pitää taas kiirehtiä, tänään pitää juosta Salossa asioilla ja nyt pitää mennä herättelemään poikaa kouluun, mukavaa päivää kaikille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti