maanantai 1. joulukuuta 2014

LG G3 kännykkä otti voiton järkkäristä

Mä oon kyllä nyt niin nöyrä kun kerron tän asian ääneen, että mä oon monet kerrat nyt lähiaikoina ottanut paremmat kuvat mun uudella LG G3 kännykällä kun mun järkkärillä, en ees kanna järkkäriä mukana enää kaikkialla missä kuljen.

Tänäkin aamuna aamulenkillä koiran kanssa räpsäsin kännykällä muutaman kuvan ja niistä tuli niin kauniita, että ne(kin) päätyivät tuonne Salon Sydän -verkkokaupan sivuille taidejulisteina.



Mielettömän upeita kuvia ottaa toi luuri, alla pari aikasempaa kännyräpsyä joista kans tehty taidejulisteet


ja tässä juliste livenä


Ne on UPEITA!! kerrassaan SAIRAAN UPEITA!! Ja kaikki kännykällä kuvattu ja editoitu, tietokoneella sitten tehty julisteiksi, ja kuvanlaatu on ihan superia, ei moitteen sanaa!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti