tiistai 20. huhtikuuta 2010

Vetoo

On tullu muuten vedettyy vedot melkeen joka kaupungin vessas, niin keskustas, ostoskeskuksis, lähiöitten, ihan mis vaan.
Ja ne siniset valot muuten ei estä yhtään mitään ;)

On vedetty vedot ajaessakin, ja heitetty ajaessa.
Ei se oo mitenkään erityisen erikoista.. loppujenlopuks.. Mut tulipaha sekin koettuu.

Mun ekat hihat oli jo suunilleen toisella viikolla kun vedin piriä. Mun jätkäkaveri heitti kun pakotin sen. Halusin kokee kuin pal hienompaa se on ja miten upeesti jeijo toimii suoraan suoneen vedettynä. Ja toimihan se.

Ite oppisin heittän kunnolla vast kun yks likkakaveri näytti et sinne pumppuun voi jättää reilusti ilmaa et näkee koska se osuu suoneen. Sitten oppisin mäkin heittään kaikille kavereille jotka ei osannu.

Mun toleranssi pirii kasvu ihan sika nopeeta ja mä sainkin aina vetää melkeen tuplamäärän ennen ku mikään toimis. Kaikki kaverit ja tutut ties et mikään määrä ei mulle oikein pelitä. En tiä mistä se johtus..

Sitten yhen kerran ku erehtysin ottaa pommina, eli nieleen paperiin käärittynä ni se näkykin mulla kusitesteis 8viikkoo, se vissiin koteloitus jonnekin vatsaan tai jotain. Ei sitä kyl löytynyt tähystyksellä eikä kukaan tietty uskonu et olin ollu ilman ku testit oli koko ajan positiiviset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti