torstai 29. huhtikuuta 2010

veto veto vetooooo!!!!!!

Muistui mieleen tässä yks vetojuttu taas.. Täällä mun kaupungissa oli sellanen sillon about kolmekutonen heppu joka oli elämäs ollut kans linnas ja vapaal, linnas ja vapaal. En muista mistä mä sen bongasin ja miten sen seuraan menin, mutta sen kans tuli sekoiltuu tovi, pääosin pirin vedon merkeissä.

Sen kanssa vedettiin vedot saunassa, naidessa, heitettiin toisillemme vedot jopa naidessa just ennen orgasmia. Jokanen joka on sitä kokeillut tietää mitlä se tuntuu. Sydän pysähtyy mut orgasmi jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja... tai en mä tiedä mikä osa siitä sit enää oli sitä orgasmia ja mikä tuli siit piristä, mut hienoo se oli, mä heitin sille tyypille niin isot vedot, et se sanos et se meinas kuolla! En tahallani, mut olin tottunut omanmoisiin vetoihin ja laitoin sille samanlaisen satsin..

Hurjia aikoja, hurjia hetkiä..

2 kommenttia:

  1. Kaipaatko sitä elämää kun käytit? Puhut siitä jotenkin niin ihailevaan sävyyn. Loistava blogi muuten!

    VastaaPoista
  2. En osaa oikein vastata, tavallaan ehkä jollakin tapaa, mutten kuitenkaan todellisesti, koska nyt on niin paljon parempi olla :)

    VastaaPoista