torstai 2. heinäkuuta 2009

Muistoja muistoja

Aika kultaa muistot, huonotkin sellaiset <3
Ystäväni kanssa jutusteltiin niitä näitä tänään, kun oltiin kekaroiden kanssa siellä leikkipuistossa ja muisteltiin niitä narkkiaikojakin ja kivoja muistojahan ne on, jos ei lasketa miten paha mieli tuli siitä, et miten muksut on voinut sen ajanjakson ja miten niitä on tullut laiminlyötyä silloin.

Me oltiin aikamoinen parivaljakko, kunnes mä aloin vetää heroiinia ja se jäi amfetamiini linjalle. Kaipa se maailma on niin erilainen, ettei enää jaksettu hengailla toistemme seurassa taikka paremminkin sillähetkellä ei enää hyödytty toistemme seurasta.
Huumeillessa kaikki kaverisuhteet perustuu lähinnä hyötyyn, jos jostakusta ei ole mitään hyötyä aineen saannin kannalta niin ei se ole kaveeramisen arvoinen.

Se on kaamea tosiasia miten aineet muuttaa ihmistä, ei sitä voi edes kuvitella kuinka ahneeksi, kieroksi ja salakavalaksi ne ihmisen tekee!

Muistui mieleeni yks kerta, kun mun poikakaveri oli mennyt jotain kamaa ostamaan ja sillä oli yhden kapulan verran rahaa (kapula=1/10g herskaa =noin 2-6 annosta, riippuen toleranssista ja kaman laadusta), mutta paikassa jonne se meni olikin joku jolle se oli velkaa ja se tyyppi olikin joku hiukan pelottavampi kaveri, ei siis mikään mist ois selvinnyt puhumalla tai rahalla, ei vaan ne otti mun poikakaverin panttivangiksi ja vaati kahden kapulan verran rahaa tai kamaa.
No, ei mulla ollu rahaa, eikä kavereillakaan, mut lähettiin sit kerjään ja säätään sitä jostakin.
En muista tarkalleen miten homma meni ja mistä ja missäkohtaa mä sain haltuuni kapulan verran konia (heroiinia), mutta joka tapauksessa, vaikka mun rakas oli sidottuna tosi vaarallisten kavereiden panttivankina ja sitä hakattiin siellä, niin mä salasin sen kapulan, enkä antanut sitä, vaan pidin itselläni ja odotin et saatiin säädettyä muuta kautta vaadittu määrä, et saatiin mun kundikamu vapaaksi sieltä!

Niin paljon heroiini koukuttaa, että on valmis riskeeraamaan rakkaidensa hengen sen eteen!

Nyt jälkeenpäin asia järkyttää, mutta silloin se oli luonnollinen eloonjäämisreaktio, ilman kamaa ei voi elää, enkä usko, että tuo juttu on mitään verrattuna mitä muut heroinistit ovat tehneet aineensa eteen.

Mä olen peri rehellinen ihminen nykyään ja rehellinen olin ennen kuin aloin käyttää, siitä voi kuvitella miten kieroksi se ihmisen tekee..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti