maanantai 7. helmikuuta 2011

Henki pois?

Se on aika hassu tunne, kun tajuaa ettei oma henki ole päivänselvä asia.
Sillon aiemmin kun kirjoitin, että olin uhkaillut jotakuta ja saanut sillä ja erinäisillä valheilla silloisen poikaystäväni ja erään alamaailman suht merkittävän hekilön välit sekasin niin tää henkilö tuli kotimme oven taa tarkoituksenaan ampua multa pää irti, mun silloinen poikakaveri ajoi tän tyypin pois pesismailalla, mutta sillon tää tyyppi sanoi mun jätkäkamulle, että joko mää tai hän. Mun jätkäkamu oli tän tyypin oikee käsi melkein, luottohenkilö, mut hän valkkas mut ja heidän välit katkes siihen ja on katki varmaan viel tänäpäivänäkin.
Sillonhan mä en sitä oikein tajunnut samalla tavalla kun tänäpäivänä miten pienestä ja tyhmästä asiasta noissa piireissa voi olle henki tai terveys kiinni. Mä kun olen vielä hullunrohkea, jos mua uhkaillaan tai kiristetään edes hitusen niin mä en peräänny milliäkään.

Toinen kerta oli sitten meidän erotessa, kun oli se pahoinpitelykin, siinä jälkimainingeissa mulle soitteli jotkut jotka väittivät olevansa eräästä motskakerhosta ja uhkailivat mua udeaan otteeseen, sillon mä en uskonut että olivat muita kun exän juoppokavereita ja auoin päätä puhelimessa ihan täysillä ja kehotin tyyppejä tulemaan mun kodin parkkipaikalle niin katotaan kuka tappaa ja kenet. Tyyppejä ei koskaan näkynyt eikä kuulunut, mutta nyt ihan viimepäivinä sain exältäni kuulla, että henkikulta oli ilmeisesti hyvin lähellä lähteä tuona päivänä. Nuo tyyppit kuulemma oisivat enemmän kun mielellään hoidellut mut, koska olin laittanut pahoinpitelyn oikeuteen enkä hoitanut asiaa "heidän tavallaan".

Totta vai tarua, tiedä sitten, en exääni luota edelleenkään enkä usko kaikkia hänen juttujaan, mutta toisaalta hän kyllä tuntee niitä tyyppejä ja on liikkunut paljon heidän kanssaan, joten saattaa tuossa olla perääkin..

Onhan niitä kadonneita ihmisiä. Ei kai kukaan kerro, että hei me tapettiin se rivitalon Lotta tms. Ihmisiä katoaa, joitakin ei löydetä ikinä, jotkut löydetään jostakin metsästä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti