lauantai 7. kesäkuuta 2014

Siivotessa aivot työskentelee?

Miks aina sillon kun oon tekemässä jotakin kuten siivoon tai oon puutarhassa niin tulee mieleen paljon kirjotettavaa? Onko mun aivot työssä sillon kun ruumiskin vai onko tää aivojen keino tulla pitämään taukoa?? Mä oon hiki hatussa siivonut vessaa ja suihkuhuonetta ja eteisiä kun yhtäkkiä oli taas aivan pakko tulla tähän koneelle istumaan ja kirjottamaann mitä ajatuksia kulkee päässä.


Me ollaan tunnettu vasta 2 viikkoo ja 2 päivää ja musta tuntuu etten ole eläissäni ollut näin rakastunut.
Mä oon löytänyt seikkailijan, herrasmiehen joka kantaa mun tavarat ja pitää musta kiinni niinkun omistais mut, vaikkei se varmaan halua omistaa, muttei halua muillekaa antaa, miehen joka tuntee terveellä tavalla mustasukkasuutta musta ja jonka sanat ja teot puhuu samaa kieltä, että se rakastaa mua.


Se on mun unelmien täyttymys, se on villi ja vapaa ja se ymmärtää mua. Se puhuu mulle, se kertoo mille siitä tuntuu, se kuuntelee mua ja se haluaa tietää musta kaiken.

Se on särkynyt, niinkun määkin.


Ja me ollaan toisillemme täydellisiä ja ehjiä yhdessä.


Mä olen löytänyt jotakin mitä en uskonut olevan mulle enää olemassa. Mä oon löytänyt rakkauden. Aidon ihmisen. Täydellisen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti