lauantai 7. syyskuuta 2013

Hemmotellen...

Koska eilinen meni persiilleen eikä tääkään päivä ollut sitä mitä alunperin olin suunnitellut niin ainakin aijon ottaa tän päivän ja illan itselleni hemmottelemalla itseäni.

Aamulla ja päivällä urakoisin lähestulkoon suursiivouksen parissa, keittiötä ja olkkaria puunaten, peittoja, tyynyjä ja petivaatteita pesten, tuulettaen, nyt ne on kuivat ja tuoksuu ihanalle kun toin ne ulkoota sisään, laitoin saunan tulemaan ja keittiöön ihanat tuoksukynttilät palamaan millä mun piti yllättää rakas viikonloppuna.

Tein pienen kuvausretken, alunperin piti vaan suunnata Saloon Heselle ja lähdin liiikkeelle uusissa korkkareissa jotka piti myös ensikäyttää rakkaan seurassa, mutta kävi näin ja toki kekkasin yhtäkkiä vaan tapani mukaan ajaessa löydä lossit pohjaan ja kurvata pikkutielle ja siellä bongasinkin sitten otaksumani vanhav savusaunan joka olim sisältä musta, hirttä ja tuoksui kivalle, sinne rämpiessä tuli uudet korkkarit testattua märän sammaleen kestäävyydeltä sekä kuraan upotuksen kestävyydeltä, hyvin kestivät ;)


Mulla menee yleensäkin, oon huomannut tässä, yks päivä kun tulee joku "set back" ja haluan velloa itsesäälissä ja vääntää veistä haavoissani ja itkeä ja murehtia ja seuraavana aamuna kun herään oon vahvempi kun milloinkaan, tänään on se päivä kun oon vahva

Kohta meen tonne saunaan ja jätän viimesetkin huolenrippeet löylyihin, huomenna poika tulee kotiin ja sitten pitää olla huolista vapaa ja ilonen taas :)

Keittiössäni on kaunis tunnelma, kynttilät palaa ja tuoksuttaa, pöydällä on uusia nupullaan olevia ruusuja ja jo vanhoja, toukokuulta olevia kuivattuja ruusuja. Sain ne sieltä Naisten Linjan kamppanjan avajaisista ja halusin säästää ne, ne ovatkin todella kauniita, muut saivat vain yhden ruusun, mä sain kolme <3 Mun ja tyttären yhteisteos ja mun tarinani löytyy myös Naisten Linjan sivuilta <3 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti