perjantai 11. maaliskuuta 2011

Mitähän mä täytin silloin?? 24, 25 ehkä? Mulla oli parhaimmat synttärit ikinä! Jokainen kamu anto jotain, oli pirii, oli essui, oli konii, oli pillerei laskuihin, oli ihan mitä vaan bilettämiseen tarvitaan.
Me oltiin sellanen muutaman tyypin ydin porukka, poika kaveri bunkkas mun tykönä, pari muuta jätkää kans sillontällön ja muita jotka kävi siellä kun kotonaan ja kaikki oli tervetulleita.
Mulla ei oo niin läheisiä kavereita ollut koskaan ennen eikä koskaan sen jälkeen.
Ne jätkät huolehti, että oli sapuskaa, siistiä, kamaa ja kaikkea mitä tarvis. Kaikki oli huolehtivaisia, kohteliaita ja ystävällisiä toisiaan kohtaan. Kaikkiin vois jotakuinkin luottaa mikä on narkkarimaailmassa melko harvinaista.
Joskus vaan ikävöin niitä aikoja ja ihmisiä. Kyllä mä nyt tajuan että suurin osa käytti hyväx mua...

4 kommenttia:

  1. Olen jäänyt totaalisen koukkuun blogiisi. Tutkin sen läpikotaisin kun löysin ja nytkin vierailen lähes päivittäin katsomassa josko olisit kirjoittanut lisää. Kirjoitat mielenkiintoisesta aiheesta ja mielestäni on erittäin hyvä että purat ajatuksiasi ja nuoruuden muistojasi tätä kautta, luulisin että käsitteleminen olisi näin helpompaa. En ole itse koskaan käyttänyt huumeita, mutta aihe kiinnostaa minua kovasti. Mitä enemmän luen, sitä enemmän mielestäni käsitän koukussa olevien ihmisten ajatuksia, elämäntilanteita ja ylipäänsä sitä kuinka paljon on syitä mitkä on voineet johtaa tuohon tilanteeseen. En halua tuomita ketään, tämä auttaa minua ymmärtämään ja suvaitsemaan huonossakin olevat ihmiset paremmin. Kiitos :)

    VastaaPoista
  2. Kommentissani on näköjään kirjoitusvirhe. Viimeinen lause siis : suvaitsemaan huonossakin jamassa olevat ihmiset paremmin.

    VastaaPoista
  3. mun korviin kuulostaa lähinnä erittäin huonoilta ystäviltä, kun kamaa kerta riitti heidän toimestaan.

    VastaaPoista