lauantai 3. heinäkuuta 2010

Unet

Oon tässä viimeset kaks vuotta nähnyt tasasen useesti tosi ahdistavia unia siitä, että mun nuorimmaisen isä vetää huumeita ja mä koitan saada sitä kuiville.
Taas viime yönä se käytti ja myös sen sisko, veli ja äiti koitti siinä unessa sitä auttaa.
Joskus niissä unissa mäkin vedän ja musta tuntuu siinä, että mun on pakko vetää lasten takia ja mun on pakko olla hänen kanssaan lasten takia :(
Nyt noita unia on ollut taas useammin. Kaipa se kertoo siitä, että mua pelottaa jos se alkaa taas vetämään. Ei hän ole ollut kun vasta ehkä vuoden verran ilman ja nyt miettii taas muuttoa tänne lähemmäs.
Viime kerralla se päätty kohtalokkaisiin seurauksiin, enkä usko et mikään ois niin palöjon muuttunut etteikö sama vois käydä taas :(


Mä luulen että tää huume asia on sellanen joka varjostaa mua mun loppu ikäni, melkein kaiken muun voi pikkuhiljaa laittaa pois mielestä, mutta tää tuntuu vaan pysyvän tiukasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti