perjantai 23. toukokuuta 2014

Seuraava vaihe

Pitänyt täs jo jokusen aikaa kirjotella, mutta kevät ja kesä tuli eikä ole aikaa eikä mielenkiintoakaan turista tässä koneella, ainakaan tänne blogiin ja ainakaan tästä asiasta joten olkoon tää viimene kirjotus tähän liittyen ainakin tällä erää.
Blogistakin olen poistanut paljon kaikkea ja jättänyt pääasiassa valokuvaukseen liittyvät kirjotukset.

Sillon kun sain tietää, että se reilu vuos sitten nauhotettu radiojuttu tulee kohta ulos ni päässä alko pyöriä. Huomasin, että olin jo jättänyt sen ajan ja ne tapahtumat taakseni, tuntui kurjalle, että niitä piti alkaa taas kaivelemaan. No onneksi siin radiojutussa ei sit lopulta paljon mua ollutkaan.
Selkeesti oon ne asiat nyt käsitellyt ja siirtynyt elämässä eteenpäin, enkä halua enää velloa siellä jossakin missä oli paha olla.
Että sen pituinen se. Se oli mun 15 minutes of fame ja 60 minutes of shame ja seuraavaksi edessä on life time of shine :D

Kuunnellaan Jackien Road less traveled:

When it all goes down
let tomorrow,tomorrow I'll be found

let your sorrow, sorrow set you free

I'm on that road less traveled, heaven or hell I'm gonna ring those bells tonight

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti