sunnuntai 16. toukokuuta 2010

Heroiinin myyjä

Tossa äsken kotimatkalla ajellessa muistin sellasen tyypin, jonka kaa hengasin jonkun aikaa joskus kun olin siinä 16-17 vyotias. Se oli tosta läheisestä maakunnasta ja tapasin sen silleen, että olin kaverin kanssa menossa juhlimasta kaupungilta kotiin ja odoteltiin paikallisen yögrillin luona sapuskaa. Siihen ajo sellanen musta DX Corolla ja jotkut jätkät huus sieltä ikkunasta, et lähetääks kyytiin. Kaveri ei halunnut lähtee mut mä lähin.

Siel autos oli vissiin 3-5 jätkää.. Yleesä ne hillu aina yhes, viis niit oli yleesä. Lähettiin sit ajeleen sinne niiden pikkukylään päin ja matkalla pyssättiin sikäläiselle huoltikselle mist viel sillon sai yölläkin ostaa bissee.

Ostettiin bissee ja röökii, se yks niistä maksoi kaiken ja sitten mentiin johkin, vissiin jonkun niistä kotiin..

No en tarkalleen muista tuon reisun yksityiskohtia, mut niiden kanssa liikuin sen jonkun aikaa ja aina se jonka muija tavallaan olin, ni makso kaiken, mulle ja niil muille. Emmä sitä sillon ihmetelly, aatteelin vaan et siin on rikas maajussin kakara tai jotain..
Lähin aina sen mukaan kun se soitti tai tuli hakeen. Yks kerta se soitti keskellä yötä ja en tiä mitä se oli äitille sanonut että sai äitin tulee ylös mut herättään ja hakeen puhelimeen, joka tapauksessa siin kolmen aikaan yöllä ne haki mut taksilla ja kysy minne ja vastasin että Tampereelle ja siine lähettiin. Se laitto tukun sadan markan seteleitä taksikuskille mittaristokoteloon ja saano et aja Tampereelle..

Puolessa välissä mä halusinkin takas ja käännyttiin takasin ja mentiin niille tai jonnekin..

Tää tyyppi tuntu tuntevan joka ihmisen mun kaupungista, kerran kun tultiin keskustaan ni joka vastaan tuleva moikkas sitä ja se oli musta vähän outoo.. Se oli ku joku kunkku kaikkien ihme tyyppien keskellä, lähes kaikki vastaantulevat moikkas sitä ja se tuntu olevan jotenkin niiden yläpuolella..

No, en sit muista mihin se suhde kaatus, mua tais alkaa vituttaa kun se soitti sillon kun sitä huvitti jne ja annoin pakit sille sitten.

Vasta pari vuotta jälkeen päin sain muualta tietää, että tää tyyppi oli eteläsuomen suurimpia heroiinin myyjiä ja joutunut monex vuodex linnaan siitä. Jotenkin kaikki loksahti kohalleen sit..

Se oli muuten ihan sairaan hyväkroppanen ja sexy jäbä, on kyl ollut mieles useasti jälkeenkin päin ;)

2 kommenttia: