maanantai 13. huhtikuuta 2015

Mä haluan haastaa itseni, 100 päivää, 100 valokuvaa TUNTEMATTOMISTA ihmisistä

Suurin osa mun mun lukijoista varmaan tietää, että mulla on sosiaalistentilanteidenpelko niminen sairaus. Se on ajoittain sen verran paha, että mut on laitettu työkyvyttömyyseläkkeelle sen takia, enkä pääse siltä eläkkeeltä pois vaikka olen yrittänyt.
Tässä siis ollaan.
Jumissa.
Ja mua ärsyttää se, koska mähän oon oikeesti tosi sosiaalin en ihminen ja tykkäisin olla ihmisten seurassa, -parissa ja -kanssa, vaan kun en voi, kun ne ihmiset pelottaa mua ihan älyttömästi.

Joskus joku sosiaalinen tilanne saattaa stressata niin kovin, että vatsa ja pää voi alkaa särkeä jo viikkoa ennen kyseistä tapahtumaa ja lopulta edellisenä iltana saattaa nousta kuume.
Ja mua ärsyttää!
Mä kun haluisin olla mukana kaikennäköisessä toiminnassa, mutta mun sairaus rajaa kaiken kivan multa pois.

Ärsyttää myös, että mulle aika ajoin tarjotaan jotain todella mielenkiintoista kuvausprojektia, mutten voi mennä kun tiedän, että olen niin jännittynyt että unohdan sommittelun, ihmisten ohjaamisen, taustan huomioon ottamisen, kameran asetukset jne eikä kuvista tule mitään muuta kun paskaa.

Niinpä mä haluan haastaa itseni, vaikka ajatuskin jo pelottaa ja tiedän melko varmaan, että tulen epäonnistumaan, mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se oli, jos ei yritä, ei voi onnistua, eipä siis muuta kuin yrittämään, eli 100 päivää, 100 valokuvaa TUNTEMATTOMISTA ihmisistä. Jos en jonakin päivänä satu kylille niin sitten kun sattuu, voi ottaa väliin jääneet kuvat, kunhan 100 päivän päästä on 100 kuvaa ihmisistä joita en tunne. Ja alkaa tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti