keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Ei se vaan jätä rauhaan..

Menneisyys siis. Taas unissa on kavereita sieltä, menneisyydestä, on eksiä ja on tapahtumia, huumeidenkäyttöä minkä osaksi luen kyl tarkottavan pelkoa että eksä eli nuorimmaiseni isä edelleenkin käyttää aineita, koska usein unissa missä hän on niin mäkin käytän ja käytän siks että olisin selvillä että millasis olois mun lapset on ja et ne on kunnos, joo, outoa tosiaan mut tällanen syy on ihan selvä siin unessa. Käytän siin sivussa vaan kun hänkin käyttää et saan olla mun lasten kaa ja suojella niitä. :( Järkkyä :(

Eksä ei tapaa lapsiakaan taas, hän ei suostu antaan huumeseulaa. Sisälläni kaks eri mielipidettä taistelee tän asian kans, se hyväuskonen minä tahtois niin et lapset menis nyt kesälomalla sinne vähäx aikaa ja haluis uskoo et isällä oli joku muu syy kun huumeet sillon kun se sekavana soitti mulle, sit taas se älykkäämpi minä huutaa että älä nyt anna taas periks, lasten turvallisuus kyseessä ja jos ihminen ei entisenä narkkarina anna lastensa takia seulaa ni syy ei ole mikään muu kuin että puhasta seulaa ei oo nyt mahollista saada.

Sydän särkyy kun mietin että lapset on juur alkaneet tottua siihen et saavat olla taas isän kanssa ja mennään lomalle sinne hänen luo ja isä on kiva ja kaikki on hyvin ja mäkin olin alkanut jo  tottuu siihen. Nyt sitten tuli tällanen. Mun on odotettava että eksä joko menee seulaan ja se ois puhas tai sitten että eksä tajuaa hakea tapaamisten täytäntöönpanoa oikeudelta missä sit ne seulat häneltä vaaditaan. Kurja katkos tulee vaan taas tapaamisiin lasten kannalta nyt :(

Eksän mielestä kiusallani pyydän vaan seuloja, huume menneisyydellä ja epäilyksillä ei oo tässä hänen mielestään mitään sijaa. 2v ollut nyt ilman ni hänen mielestä se on riittävä todiste ettei enää tartte seuloja antaa, ei vaikka soittelee ihan sekavia puheluita mulle. Ja nyt koko vitun rumba on mun vikani tietty, taas. Minä paha paska kiero ihminen kehtaan taas sotkea hänen asiat kaikki. Enkä ajattele lasten parasta vaan tää on osa mun juontani, taas, sitä suurta salajuonta missä on sossut ja kaikki mukana..
Voi vittu oikeesti, loppuuko tää ikinä?!

2 kommenttia:

  1. Vaadi vaan seuloja, älä anna periksi siinä. Hän haluaa sinua manipuloida, ja jos ei olisi mitään salattavaa, miksei niitä seuloja ottaisi. Olet hyvä äiti, kun pidät rajat ja lastesi puolta. He voivat tavata, kun seulat ovat puhtaat. Se on tärkeää. Voimia.

    VastaaPoista