sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Huomenta!

Eilinen Naisten Linjan kirjan julkkari juttu Helsingin Lavaklubilla meni sit loppujen lopuks ihan hyvin, vaikka mua jo jännitti mennessä niin, et olin aivan paskajäykkänä ja itse Lavaklubi oli niin täynnä, tai tuntui siltä, kun suunnilleen puolet meidän etsiessä istuma paikkoja tuntui varaavaan tuoleja kasseilleen, tuli niin ei-toivottu olo, että kun mies sano jotakin mulle ni purskahdin itkuun. Löydettiin lopulta paikat ja eipä aikaakaan kun keskustelupaneeli alko ja mentiin lavalle neljän muun rohkean ja uskomattoman naisen kanssa.


En ollut valmistautunut kysymyksiin millään lailla, koska olin vältellyt koko asian miettimistä, etten saa paniikkikohtausta ja peru koko juttua. Unohdin kysymyksen heti kun tuli mun vuoro vastata.

Paneelin jälkeen Mercedes Bentso, joka oli yksi paneelissa mukana olleita selviytyjänaisia esitti biisinsä "ei koskaan enää" joka on syntynyt hänen kokemastaan väkivallasta.


Sanat on aika pysäyttävät.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti